28 okt. 2010

Fy fasiken !!!!

Ja jag säger då det fy fasiken vad man samlar på sig mycket skit.
Har bara bott i min lägenhet i sju månader ändå finns det massor att rensa och kasta !!! Förstår nu att jag inte mådde bra alls när jag packa i Baggbron ,massor med saker jag tog med och som jag inte alls behöver och sen andra saker som jag verkligen saknar nu.Men saker betyder ingenting egentligen.
Vi har inte fått flytta in ännu slutbesiktningen är inte klar, känns konstigt när man kommer dit allt fungerar el värme och vatten men vi kan inte bo där.TÅLAMOD TÅLAMOD säger Ola men mitt är ju slut hihi.
Jag vill bara packa upp allt nytt som vi köpt och så får vi bygga upp vårat gemensamma hem, nästa vecka är vi mycket lediga så jag hoppas allt ordnar sig tills dess.
Har badat och klippt hundar det känns alltid lika skönt när dom luktar så där ljuvligt gott.
Strax dax att jobba ett pass ha det så bra
Kram

1 kommentar:

  1. Ja, det er bare å ta tiden til hjelp... Alt har SIN tid ! Har jeg tenkt mye over......
    Kram fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvaraRadera