14 feb. 2011

Alla hjärtans dag

Hej På Er
Alla hjärtans dag vad underbart det låter,förra året vid den här tiden mådde jag ganska dåligt.Trodde nog aldrig mer att jag skulle kunna bli kär.Jag kommer så väl ihåg sierskans ord,innan björkarna slår ut är du kär igen.Jag sa direkt till henne att så kommer det aldrig bli jag ska ALDRIG bli kär igen.Men livet hade nåt annat på gång fick jag snart se, det kanske är som dom säger gammal kärlek rostar aldrig.
Tack alla mina nära och kära för att ni finns jag älskar er så
Ha en underbar dag och ta hand om varandra



2 kommentarer:

  1. vilken gullig tårta =)
    ja livet har många överraskningar åt oss. både goda och mindre goda. tur man inte vet vad som ska komma. det är ju härligt att bli glatt överraskad oxå.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt skrivet Anette ! Ja, visst är det underbart att det kan komma så goda saker ur tråkigheter :)...
    Förresten, TACK söta för allt i fredags. Var kanske inte på topp, men förklaringen kom ju på kvällen, uurk. Nu är det bättre iaf ! :D
    KRAM / Ullis

    SvaraRadera