30 maj 2011

Snart semester !!!!!!!!!!!

Hej På Er
Tiden rinner iväg och semestern närmar sig ! Valparna blir sju veckor på onsdag så nästa vecka börjar dom flytta.Det blir tomt här då men allt känns bra dom kommer få det jättebra i sina nya familjer.Känns kul att det är många som väntar på att få hem sin lilla älskling,är en familj som ska ha två det känns ju verkligen roligt.

Men allt är ju som vanligt inte bara kul.Är så besviken på en viss person som stått mig nära massor av år och nu visar en massa dåliga sidor som han låter gå ut över det som borde vara det bästa han har.Jag tycker man borde tänka lite längre och hoppas han gör det innan allt är förstört.

Men nu till nåt kul Mors dag firade vi hos min mamma god mat och trevligt sällskap ! Tack mina älsklingar för att ni finns älska er av hela mitt hjärta.

I helgen har vi bokat  en hotellhelg i Nyköping med Marie och Peter vi passar på att ta den på semestern.Blev många goa skratt när vi kom på att både peter och Ola är kräftor.Dom är verkligen lika i sättet och där kom förklaringen.
Ha en bra dag
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, du Anette dom är tvillingsjälar helt klart. Ska bli jätte kul att komma i väg på en weekend med er.

    SvaraRadera
  2. Så bra, Anette, at du har gode hjem til dine små barn :)
    Tenker på deg rett som det er, og på Ida også.

    Ha en fortsatt fin dag !

    Kram fra Lilleba

    SvaraRadera