28 aug. 2011

Hemma igen !

Hemma igen !
Nu har vi kommit hem efter en underbar vecka på Santorini.Jag förstår nu vart alla vykort som är från Grekland är tagna.

Bilden är från Fira som är santorinis huvudstad med 2000 invånare.En otroligt vacker utsikt och vi åt i solnedgången med utsikt över havet.
Vi gjorde inte så mycket mer än bada och sola en dag hyrde vi fyrhjulingar det va jättemysigt att åka runt och se sig omkring.
Vi överraskade hela gänget med att förlova oss på morgon innan vi åkte.
Våra ringar och våran annons såg ut så här
                                                            Förlovade
                                                     Anette Albinsson
                                                       Ola Andersson

                                                    Att få älskas utav dig
                                                 Är det vackraste för mig

                                                     Ängsholmen 20/8


                                          

Att få höra Alexander säga mormor jag har längtat efter dig,det värmer i mormors hjärta.
Ha en bra dag
Kram

2 kommentarer:

  1. än en gång grattis. snart klingar väl klockorna ;)
    förstår att prinsen har längtat och det är väl ömsesidigt kan jag tänka mig
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Oj vad tiden går fort ... nu är det ett bra tag sen jag var här och kollade läget! :-)
    Konstaterar att allt ser mycket bra ut ... ;-)
    GRATTIS till förlovningen! :-) // Kram Pirkko

    SvaraRadera