26 sep. 2011

Jobbig helg

God morgon på er !
Det här blir inget roligt inlägg för jag är så himla ledsen så hjärtat värker.
I helgen fick Våran Miranda somna in hon har blivit sakta sämre och jag hade bestämt mig för att hon skulle inte få lida. Det va helt enkelt dax nu men herregud fattar inte hur jag ska fixa det här.Alla hundarna är dämpade Ola och jag gråter men det måste vi få göra vi måste få sörja.
Miranda blev 13 1/2 år så vi har fått njuta av henne i många år och hon har gett oss massor av underbara stunder.Det är iallafall skönt att ha en sambo som kan visa känslor och förstå hur man kan känna.Annars har jag varit van vid instängda känslor och att man helst inte bör visa nåt utåt.Jag tror inte att en sån människa mår bra som liksom håller hela världen på avstånd även sina barn.En del människor skulle behöva hjälp att reda ut sitt liv men oftast är det dom som inte tar emot nån hjälp.
Kram
Anette

2 kommentarer:

  1. Ja, det är tur att vi har sin kräfta som visar sina känslor. Vissa människor är helt känslokalla. Jag tror också att man måste släppa ut sina känslor oavsett hur jobbigt det kännas att visa dom. Man kan inte må bra att hålla inne allt. Sen är jag så glad att ha dig som vän. Vi kan prata om allt oavsett hur jobbigt det än är. Det är jätte viktigt för alla. <3<3

    SvaraRadera
  2. Kjære deg, Anette.. Jeg er med deg i tankene nå om dagen. Jeg vet så altfor vel hvor vondt dette er.. Ser på alle mine gamle jeg nå har i huset, og håper at tiden skal stå stille.. , men det gjør den jo ikke. Så får vi ta vare på de som etterhvert er igjen og gi mye varme og kjærlighet, og så får en siden tenke på alle de gode stunder en hadde sammen .
    Kram fra Lilleba

    SvaraRadera