5 okt. 2011

Vilket härligt höstväder !

God Morgon på ER
Vilken fin dag solen skiner och man blir glad av att bara titta ut. Livet rullar vidare här tar en dag i taget måste skingra tankarna lite.Jag känner att Miranda är här öppnade dörren en gång till och släppte in henne hon var alltid sist in. Min älskade Mirre Pirr sakna dig så.
Lite roligt är på gång min goa fodervärd Elsbritt frågade om jag ville använda Cina en gång till och såklart nappade jag på det hon har ju lämnat underbara valpar.Jag kommer leasa Cina denna gång.På fredag bär det iväg till Strömsholm för herpesvaccination och ögonlysning.Kommer att använda samma snygga hane som sist Isor är redo är redo har kollat med hans matte.Ska bli så kul att åka dit igen och träffa Isors goa familj.
På strömsholm kommer jag att träffa Monica Kennel Sexy Leg's så det blir också jättekul.Om nu allt går som vi hoppas så kanske det blir små Luciavalpar.
Igår tillbringade jag hela dagen i Västerås tillsamans med Mamma Malin och Alexander, köpte ursöta skor till Alexander med Cars på han Älskar Cars sen blev det ett besök på leksaksaffären.
Vi käkade Pizza och sen bar det av hemåt för att en timma senare åka tillbaka på ett klädparty,träffade Katta och vi tog sällskap dit blev en rolig kväll och jag somnade gott efter det.
Nu ska jag städa av lite här ikväll blir det Sushi party det ska bli mysigt.
Ha en bra dag Alla och krama om varandra.
Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar