19 nov. 2012

Så valpsugen

Helgen gick snabbt och det blev måndag igen. Har varit en jättrevlig helg god mat och massor av skratt på Oti Gård i Lördags. Alltid lika kul när vi träffas.
Idag har vi varit på Strömsholm har ögonlyst och patellaundersökt våran Greta. Resultatet blev ua ¨på båda. Imorgon bär det av till Norberg Greta ska herpesvaccineras och några ska Rabiesvaccineras. Sen blir det en sväng till Kicki måste ju passa på att träffa mina tjejer och så kul att träffa deras familjer också såklart. har en lite grej jag skulle vilja ha fixat tror jag plockar med mig datorn och ser om nån har tid att hjälpa mig. Framåt fredag räknar jag med att vi ska para så då bär det av till Stallarholmen där snygga silvio bor. Det är alltid en spänning veckan man ska para lika svårt varje gång, men ska försöka dra ut lite på det.
Nu kommer Älsklingen snart hem dax att börja med lite mat
Ha en bra kväll
Kram

2 kommentarer:

  1. ta med datorn du så får vi se om vi fixar det =)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med at alle undersøkelser var fine :)
    Ja, nå får dere en spennende tid framover igjen !
    Gleder meg til bilder etterhvert.
    Ha en fin uke :D
    Kram !

    SvaraRadera