1 dec. 2010

På plats

Hej på Er

Som ni kanske förstått har vi flyttat nu,känns helt underbart att äntligen vara på plats.Jag har jobbat hela helgen men vi har kämpat på den tid som funnits och nu börjar det bli lite ordning.
I min gamla lägenhet har Dennis och Åsa flyttat in hoppas dom kommer trivas,jag har bara fina minnen av den lägenheten så lite känns det i hjärtat.Men såklart det här är ju ändå bättre att få börja från början i nåt nytt är ju helt otroligt.Magnus bor med oss härute han blir säkert lite trött på mig och mitt tjat men jag tror vi löser det mesta på ett bra sätt.
Hundarna har anpassat sig bra och tänk så skönt det är att kunna gå på promenader med fem lösa hundar som får springa så mycket dom vill.
Dax att sätt fart med maten är ju lillördag ikväll så man kan passa att mysa lite extra.
Kram
Anette

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vel innflyttet !
    Dette blir bra, og du kommer sikkert til å trives her :)

    Ha en fin helg !
    Kram fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvaraRadera
  2. Härligt med helt nytt bo! :-)
    Är jätteglad för dig och din familjs skull ... men kanske mest åt att de små pudlingarna kan vara lösa ... :-)
    Vad kul för dem! :-) Kram

    SvaraRadera