27 dec. 2010

Snart nytt år

Hej på Er
Sitter och tänker på att snart är det nytt år,tänk så mycket det hänt under det här året !!!
Kunde aldrig tro att mitt liv skulle kunna förändras så mycket på så kort tid.Vi skilde oss i mars och allt har gått i en rasande fart sedan dess,ibland får jag liksom stanna upp och fundera om man kan få vara så här lycklig.Fattar inte att jag alltid ska fundera på allt,men sån är jag inte mycket att göra åt.Jag brukar tänka på vad Kicki sa till mig " Lika bra passa på att flyta med när allt går åt rätt håll" men jag har ändå svårt att  koppla av och bara njuta.Har haft en underbar jul med en underbar familj ÄLSKAR ER SÅ
Nyår ska vi fira här hemma på Ängsholmen och som dom två sista nyåren ska Alexander vara hos mormor.Marie och Peter kommer såklart vi har nog firat väldigt många nyår tillsammans med dom.Känns så bra att Ola och Peter går så bra ihop.
Nu tror jag det är dax att hoppa i säng ha det så bra alla goa vänner och Sov så gott
Kram
Anette

3 kommentarer:

  1. Et godt nytt år ønskes deg også !
    Kram fra Lilleba

    SvaraRadera
  2. haha ja flyt på du, det är du värld. så härligt att läsa när människor är lyckliga.
    önskar dig och det dina ett gott nytt år
    kram

    SvaraRadera
  3. Ska bli roligt att komma till Ängsholmen och häla på. Du är verkligen värd detta underbara liv så lev på.
    Kram kram

    SvaraRadera