2 jan. 2012

År 2011

Tänk att det är 2012 man kna inte riktigt fatt det ännu ! Nyåret firades in som alltid Med Marie,Peter och så våran lilla Alexander som har sovit hos mormor fyra nyår på rad den traditionen vill vi inte bryta.Daniel var här och åt med oss och smällde några små smällare med Alexander.Daniel är Alexanders stora favorit han avgudar honom.
En liten summering av 2011
Januari : Chiara valpade en tik blev det som stannade här på kenneln
              Vi var till Tällberg och firade grannen som fyllde 40 år

Februari : Ronja och Ida blev steriliserade det va ett bra beslut allt blev lugnare i flocken.

April : Cina fick valpar tre tikar och tre hanar

Maj och juni : All tid gick till den stora kullen valpar och deras blivande ägare

Juli : Jag var gudmor på Samuels dop
       Vi tillbringade en vecka på Åland med Marie och Peter

Augusti : Alexander och jag åkte på kryssning med ett helt gäng mammor barn och mormödrar
              Vi åkte till Grekland en vecka och passade på att FÖRLOVA oss innan vi åkte

September :  En tung månad min trognaste vän fick somna in, Älskade Miranda finns alltid i mitt hjärta

November : Vi firade ett år i huset
                   
December : Cina fick valpar tre hanar och en tik
                   Julen firades här med hela familjen

Hoppas på ett lika bra år 2012 känner mig glad och trygg och ser framåt. Detta år kommer bli ett riktigt födelsedags år vi är många som fyller jämt. Men som ni säkert redan vet älskar jag att ordna och fixa till kalas så det kommer bli jätteroligt.
Den här dagen kommer vi tillringa i soffan jag har fibrokärringen på besök !!!!!!!!!!!!! Imorgon ska jag träffa min läkare har haft väldigt ont i en höft en längre tid så jag hoppas på röntgen.

Kram
Anette

1 kommentar:

  1. Så trivelig å lese om dette :) Et innholdsrikt år for to og firbente.

    Ønsker for dere et Godt Nytt År 2012

    Kram fra Lilleba

    SvaraRadera