28 jan. 2012

Tuff vecka

Den här veckan har det varit Happy som legat högst upp på listan. Hon fick två juvertumörer bort opererade i onsdag så i torsdags hämatde jag hem en väldigt omtöcknad hund. Hon har ett morfin plåster som säkert påverkat henne väldigt mycket. Veterinären som lämnade ut henne viulle att jag först skulle kika om jag tordes ta hem henne. Kan säga att jag blev lite chockad hon kände inte ens igen mig men jag beslutatde mi´g direkt för att hon skulle med hem. Hon va väldigt låg i temp och helt förvirrad vi åkte hem och tände en brasa och sen blev det mattes knä resten av dagen. Nu har hon piggnat till rejält och idag ska plåstret bort. Hon verkar inte haft ont och det va ju viktigast resten har vi fått hjälpa henne med. NU satsar vi framåt och det känns som det går åt rätt håll.

Idag kommer det valpköapre som vill kika på Lilla Nala hon är ju bara för go älskar att gosa och ligga i famnen. Våra valpar träffar mycket människor och även mycket barn det brukar resultera i sociala valpar och det tycker jag är väldigt viktigt.

Happy första natten hemma

Happy igår baby pyjamsen fyller sin funktion




Idag ligger hon på sin favoritplats i soffan iklädd ROSA pyjamas
Ha en bra dag alla Kram

1 kommentar:

  1. Hvordan går det med lille Happy ?
    Min Sissel fikk tatt bort en kul i buken for ca 4 år siden, det har vært bra siden da, men nå kommer en ny. Den utvikler seg så sakte. Får se det an litt, hun er jo 12 år gammel, og jeg er redd for bedøvelse på så gamle hunder.....

    Ha en fin weekend ! Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvaraRadera