19 jan. 2012

Tiden går och jag hinner inte med !!!!

Nu var det längesen igen händer inget alls i den här bloggen,kan det bero på mig ????????????

Att det inte händer nåt i bloggen betyder att det händer mycket här. Valparna växer och är så himla goa nu små svarta troll som bara vill gosa och vara i famnen. Har träffat valpköpare allt känns kanonbra. Dom blir sex veckor till helgen dom små.
I veckan har jag varit på Strömsholm med Happy som fått ett par juvertumörer, dom ska tas bort på onsdag känner mig lite orolig. Ellen hade för 5 år sedan dom var godartade så vi hoppas på samma resultat denna gång.
I helgen var vi till Västerås och såg Hamilton tillsamans med mina barn,fy vilken rå film jag gillar nog mer romantiska filmer måste jag säga.Men den var helt klart värd att se Mikael Persbrandt är otroligt duktig skådespelare.

Idag har jag haft min uppfödare Monika på besök hon tyckte valparna var jättesöta så det känns bra.Vi har pratat och pratat och som vanligt går tiden för fort.

Ha en bra kväll
Kram
Anette

1 kommentar:

  1. Det er visst bloggtørke hos meg også..
    Men jeg blogger bare når jeg er inspirert :)

    Ha en god helg !

    Kram fra Lilleba

    SvaraRadera