19 okt. 2012

Härliga fredag

Då var det fredag igen ,veckans härligaste dag.
Är så dålig på att blogga tiden rinner liksom bara iväg och helt plötsligt var det längesedan man skrev nåt.
På måndag ska jag till Kicki få se om hon kan lära mig lite hur man gör om i bloggen. Gammal trög hjärna så det lär väl ta tid. Så kul att åka dit och där får jag träffa Stina Kira och ja kanske kommer Tira med.
På söndag ska vi på Änglamässa i Västerås http://anglamassan.com/ ska bli spännande.
Har gjort en bra investering också hoppas jag har köpt ett hundbadkar så nu blir det enkelt att bada hundar. Man kan stå rak i ryggen och kanske inte bli så där jätteblöt själv.Har länge kikat på ett sånt men tyckt dom varit väldigt stora allt tar plats. Nu finns dom i fyra olika storlekar och till våra små räckte det med det minsta som inte alls tog stor plats.
Nu tror jag det får bli en middagslur.
Ha en bra helg ALLA
Kram
Anette

1 kommentar:

  1. Så godt med hundebadekar. Jeg bruker et gammelt sittebadekar som står på ben. Har brukt det i mange, mange år :)
    Jeg synes bloggen din er fin som den er.
    Hjemmekoselig med rosetapet :)

    Ha en fin helg.. ønsker Lilleba på Rusk og Rask

    SvaraRadera