22 okt. 2012

Nu ni ....

Nu måste jag ta tag i den här bloggen ,har lovat Kicki och Petra att det ska skrivas minst en gång i veckan.
Igår var vi till Västerås på Änglamässa
Jag pratade med ett medium som heter Anita Norgren. Hon gav mig väldigt mycket att fundera på men mest bekräftelse på saker jag redan visste.
Hon sa att allt känns väldigt glatt och helt rätt hos mig. Synd bara att  man har såna som man tror är ens vänner och som inte unnar en att få vara lycklig. Hon sa att jag omedelbart måste ta avstånd från dom personerna hon sa du vet ju vilka det är, och visst vet jag det. Hon sa att jag är en männsika med ett stort hjärta som lätt släpper in alla och bryr mig om alla. Det lyser av kärlek runt oss säger hon och jag har verkligen kommit till ro i livet.Jag skratta och sa till henne jag hade sagt när jag skilde mig att jag aldrig mer skulle bli kär. Det är verkligen kört nu du har funnit det du saknat sa hon och det blir vad ni gör det till.
Det är så spännande med allt det här andliga.
Idag har jag varit till Kicki i Norberg,hon och Petra har hjälpt mig göra om i bloggen och på hemsidan.Det blev en heldag så himla kul, fick träffa alla mina silvertjejer. Petras Lilla Alma var också med hon är ju bara så himla go. Eva kom och hämtade Kira så nu bestämde vi att dom snart ska komma och hälsa på. Har beställt hundkorgar av Kiras husse kanonfina vita.
Det är så bra att ha foderhundarna så nära lätt att åka dit om det är nåt.
Börjar bli riktigt valpsugen !


Ha en bra kväll Alla goa
Kram
Anette

2 kommentarer:

  1. ja vännen du har ett stort hjärta av guld. men ge det bara till dom som förtjäner det. ett gått råd jag har fått av en vän. å det är mycket lättare att "sortera" bland vänner då.

    tack för en härlig dag. du är en vän som jag är rädd om. å du förtjänar den verkligen.<3
    kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det ble i bloggen, men det var fint tidligere også.
    Forandring fryder i blant :)

    Ja, spennende med åndelige saker, og jeg har sansen for det !

    Så fin hundeseng, ønsker meg maken, ja..

    Ha en fin uke ! Kram :)

    SvaraRadera