2 okt. 2012

Ny dag nya möjligheter

Dagarna rinner iväg fattar inte. Har haft en mysig helg med en kanonrolig avslutning på. Vi spelade faktiskt Bingolotto spelet var mycket roligare nu och sällskapet kanontrevligt. Det får vi göra om nästa helg.
Husbilsjakten fortsätter inte lätt det här. En stor investering så man måste veta vad man verkligen vill ha. Läste igår på husbilsklubben att många tar sina bilar och åker till Spanien nu,för att vara där ett halvår år. För mig är det för lång tid men man förstår ändå hur lätt man kan ta sig fram med en husbil.
Vi har som tur är Pirkko som vet allt om husbilar henne har vi tjatat på en hel del.
Vi har kompisar som också är på jakt efter husbil är ju lite roligare om man har sällskap ibland.
Tror snart jag blir galen på detta regnande,det är inte kul att komma in med sex blöta pudlar.
Idag ska jag bada Ida hon ska klippas imorgon. Min goa fodervärd Kicki kommer hit och ska visa mig hur distanskammarna fungerar jag får inte riktigt till det.
Ha en bra dag
Kram
Anette

2 kommentarer:

  1. Ja, tenk om jeg hadde en husbil ! Nå er jeg pensjonist og kan i realiteten gjøre hva jeg vil :)
    Håper det går i orden med kjøpet, og at dere kan reise rundt i Europa litt !

    Her er alt bra med små og store. Mamma Anna hilser til lille Ida :) Kram til dere alle !

    SvaraRadera
  2. Hahaha ... Inte kan jag allt om husbilar! Det bara låter så ...
    En och annan tabbe har man väl varit med om eller varit nära att göra och förhoppningsvis lärt sig lite.
    Kan man förhindra nån att begå samma misstag så känns det helt ok.
    Lycka till med ert husbilsletande! Kram Pirkko

    SvaraRadera